grama autoedició

Grama Autoedició

L’autoedició i el llibre electrònic, un sector en creixement

GRAMA és el nostre segell editorial especialitzat en l’autoedició de llibres. Cada dia més i més gent vol imprimir els seus propis llibres o vendre a xarxes el seu propi llibre electrònic. Ja sigui per a deixar un testimoniatge familiar, un llibre científic, o perquè el contingut del llibre és molt local i cap editorial s’atreveix a publicar-ho, ja sigui perquè ens volem convertir en el proper èxit de vendes per internet, la solució passa per GRAMA.
La irrupció d’autors que han començat la seva carrera d’èxit gràcies a la autoedició de llibres digitals i que han acabat essent èxits en les llibreries, ha estat la causa d’aquest increment de la producció d’autoedició i l’aparició de llibres electrònics. Però darrera d’un llibre, ja sigui digital o imprès, hi ha molta més feina de la que sembla, raó per la que va nàixer GRAMA.
Perquè no ens limitem a imprimir el llibre o convertir-lo en un llibre digital, sinó que t’oferim tots els serveis que oferim als escriptors professionals. Qui sap si el teu llibre serà el proper èxit de vendes.

GRAMA t’ofereix els següents serveis editorials:

Preparació del text d’un llibre

  • Lectura de l’original, informe de lectura amb la valoració de l’obra i recomanacions per millorar-la.
  • Correcció ortogràfica, tipogràfica i d’estil (textos en català i castellà).
  • Traducció de textos:
  • català, castellà, francès, anglès, alemany, italià, rus, japonès i portuguès.
  • Altres traduccions.

Compaginació i disseny

  • Disseny de la coberta inclou: número d’ISBN, dipòsit legal, codi de barres i altres, com codi QR.
  • Disseny i creació del llibre (maquetació, incorporació de correccions i acabat) i tancament de PDF per a possible impressió en paper:
  • Model A: Novel·la (amb pocs estils i imatges, gràfics o taules).
  • Model B: Assaig (fins un 15% de taules, gràfics o imatges).
  • Model C: Assaig (entre un 15% i un 50% de taules, gràfics o imatges).
  • Model D: Tècnic (més de 50% de taules, gràfics o imatges i/o amb gran volum de notes).
  • Aquest servei inclou les gestions per resoldre tots els requisits legals de cara a la publicació del llibre: ISBN, dipòsit legal, inclusió a la base de dades DILVE.

Impressió, relligat i acabat del llibre

  • Impressió sota demanda (print of demand), si l’autor vol un nombre determinat d’exemplars en paper del llibre, a més de tenir-lo publicat en format digital [tarifes a concretar segons característiques del llibre i tiratge] podem fabricar el nombre exacte d’exemplars que vulgui l’autor.

Llibre electrònic: Creació i comercialització d’un e-book digitalització

  • Conversió i publicació d’un llibre en format EPUB i/o PDF i venda a través de totes les distribuïdores digitals amb les quals treballa l’editorial:
    • Model A: Novel·la (amb pocs estils i imatges, gràfics o taules).
    • Model B: Assaig (fins un 15% de taules, gràfics o imatges).
    • Model C: Assaig (entre un 15% i un 50% de taules, gràfics o imatges).
    • Model D: Tècnic (més de 50% de taules, gràfics o imatges i/o amb gran volum de notes).
  • Els e-books editats per ePages es poden comprar a través de les següents plataformes de venda de llibre digital: Amazon, Apple Store, Bookwire, Kobo, Barnes & Noble, Overdrive, Casa del Libro, Liberdrac.
  • També es poden adquirir a les plataformes E-libro, Torrossa-Casalini Libri i Digitalia, que donen un servei especialitzat a les biblioteques, centres universitaris i departaments de recerca d’arreu del món.
  • Aquest servei inclou les gestions per resoldre tots els requisits legals de cara a la publicació d’un e-book.

Serveis de comunicació, difusió, premsa i màrqueting

Acte de presentació i mitjans de comunicació

  • Servei de premsa i comunicació, amb organització de l’acte de presentació del llibre.
  • Donar a conèixer el llibre als professionals de premsa, ràdio i televisió.
  • Incloure el llibre al butlletí de novetats que cada mes prepara ePages i fer conèixer el llibre a la xarxa de llibreries i altres punts de venda.
  • Difondre el llibre en el mercat del llibre en català, però també a nivell del mercat internacional.
  • Difusió del llibre a les grans biblioteques, centres de recerca, departaments d’investigació i universitats de tot el món.
  • Servei de mailing electrònic temàtic, d’acord amb la voluntat de l’autor, per donar a conèixer el llibre.

Presència a les xarxes socials

  • Servei de creació, assessorament i/o seguiment a les xarxes socials a càrrec d’un community manager:*
  • Creació i look&fell del perfil de twitter.
  • Creació i look&fell del perfil de facebook.
  • Creació, desenvolupament i disseny web d’un blog.
  • Manteniment d’una comunitat i dinamització amb contingut de valor per als usuaris dels diferents mitjans 2.0 del llibre en concret a twitter i facebook.

         *Termini: 1 mes d’assessorament. Després d’aquest període s’ho haurà de gestionar el propi autor. Hi ha la possibilitat de continuar aquest servei o de posar-ne en marxa d’altres.                                            

Booktrailer

  • Creació d’un booktrailer sobre el llibre i difusió a través de les xarxes socials.
  • Format senzill (sense veu en off, durada 40 min. aprox.).
  • Format amb efectes.
  • Format complex.

Micromecenatge

  • Assessorament en el camp del micromecenatge en plataformes de crowdfunding especialitzades en productes. culturals.

CONTACTE:
Truca al Tel. +34 973236611 o envia’ns un formulari de contacte:

 

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.plugin cookies

Este sitio web utiliza cookies para tener la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de dichas coockies y la aceptación de nuestra política de cookies, pulse el enlace para más información plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies