Impressió i gravats amb làser

Gravador i tallador trotec làser

Arts Gràfiques Bobalà portem des de 1989 a la avantguarda en noves tecnologies en el mon de la impressió en paper però també tractem altres materials. Des de cautxú a impressió làser sobre fusta, cuir, metall o tota mena de materials sintètics com metacrilats, etc.
L’actual situació de pandèmia fan que recentment hagi sortit la necessitat d’imprimir codis QR en diferents materials. Les cartes de restaurants han passat a ser codis QR impresos en mantells o gravats directament amb làser sobre fusta o plàstics. També ha augmentat la venda de cartells i senyalització de tota mena en plàstic o metall, per poder ser higienitzats, en tal de fer front a la pandèmia. Disposem d’un ampli catàleg al vostre servei.
Fem segells de cautxú automàtics o de fusta col·laborant amb les millors marques, però també fem plaques i senyals personalitzades per interiors i per exteriors, resistents al sol, altes temperatures, atmosferes abrasives, etc. Ideals per plaques CE d’indústria.
També t’oferim merchandising com identificadors, bolígrafs, clauers, imants, trofeus i regals d’empresa personalitzats i gravats sobre tota mena de materials. Si tens un projecte parla amb nosaltres i et direm com fer-lo realitat.